سخنرانی دکتر جلیلی در جمع مردم شیراز به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی 93/10/9
تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393 |
نويسنده : سیدحسین نجیبی


در این مراسم که با استقبال پرشور مردم و مسئولان شهرستان شیراز همچون آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس، فرمانده سپاه فجر و استان و فرماندهان رده های مختلف سپاه و بسیج، فرماندار شیراز، معاون سیاسی- امنیتی استاندار، آیت الله دستغیب تولیت آستان احمد بن موسی(س) و تولیت حضرت سید علاءالدین بن موسی(س) برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای انقلابی، بیعت خود را با آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) و امام خامنه ای تجدید کرده و خشم و انزجارشان را نسبت به فتنه افروزی های سران فتنه اعلام نمودند.

مردم با سردادن شعارهایی همچون “مرگ بر فتنه گر”، “خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست”، “خامنه ای لب تر کند جان را فدایش می کنیم”، شعار معروف ۹ دی ۸۸ “لعن علی عدوک یا حسین، خاتمی و کروبی و میرحسین” را به کرات تکرار کردند.

براساس این گزارش، دکتر سعید جلیلی به عنوان سخنران ویژه بزرگداشت ۹ دی در این مراسم که در جوار حرم احمد بن موسی(س) (شاهچراغ) در خیابان ۹ دی شیراز برگزار شد، به ایراد سخن پرداخت و گفت: تمام حرکت هایی که بزرگان و پیامبران الهی داشتند، با توطئه های شیاطین روبرو می شده است.

دکتر جلیلی با اشاره به دلایل خلق حماسه ۹ دی  گفت: ۹ دی یک حرکت نمایشی نبود بلکه حقیقی و با بصیرت مردم شکل گرفت.

IMG-20141230-WA0000

وی تاکید کرد: فتنه را آگاهی و بصیرت می تواند حل کند، فتنه وقتی از بین می رود که مردم اجازه خودنمایی به فتنه‌گر ندهند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی کشور تاکید کرد: اهمیت ۹ دی در این بود که در نظام اسلامی آراء مردم حق الناس است و اجازه نمی دهند گروه های قدرت و ثروت آن را وتو کنند.

جلیلی افزود: ۹ دی امتحان بزرگی برای ملت بود که از آن با افتخار خارج شدند تا کسانی که درون نظام مشکلی داشتند، روبروی مردم رسوا شوند.

IMG-20141230-WA0001

وی با بیان اینکه تحریم های نظامی و اقتصادی با مجاهدت و مقاومت ملت ایران خنثی شد، تصریح کرد: در کشور ما جوانانی پیدا شدند که در زمان تحریم ها، انواع داروها و علم روز دنیا را تولید کردند. بنابراین دشمنان از وجود چند سانتریفیوژ و یا غنی سازی مقداری اورانیوم نگرانی ندارند، بلکه غنی سازی جوانان ما باعث دلشوره آنان است.

آمریکا در نگاه ملت ما، شیطان بزرگ است

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی گفت: دشمنان باید بدانند که آمریکا در نگاه ملت ما، شیطان بزرگ است و نمی توانند تردیدی در این میان ایجاد کنند. امروز آنان بدانند که ملت ما در دفاع از حقوق خودشان تردید ندارند و اجازه نمی دهند که دیگران برای آنها تکلیف مشخص کنند.

جلیلی یادآور شد: تجربه ۳۵ سال انقلاب اسلامی نشان داده که در هر عرصه مبارزه ای که از جانب دشمنان باز شده، ملت ما پیروز میدان بودند به دلیل اینکه باور دارند که دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی ادامه داد: دشمنان فهمیده اند پیروز تمامی میادین، ملت ایران هستند و دیگر ابزارهای تحریمی و تکفیری برای مقابله با ملت ایران کارساز نیست. بنابراین آخرین ترفند که همان اصل مبارزه است را مطرح کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی افزود: اینان اصل مبارزه را زیر سوال می برند و می خواهند ملت ما را از ادامه مبارزه منصرف کنند که به طور حتم در این وادی نیز با مشکل مواجه خواهند شد.

جلیلی با بیان اینکه پیامبران و بزرگان الهی نیز در انجام حرکت خود با مشکلاتی مواجه شدند، تاکید کرد: هر پیامبری که یک حرکت بزرگ الهی را شروع کرد، شیاطین بیکار ننشستند و در این میان انقلاب اسلامی ما نیز حرکتی بزرگ و برگرفته از حرکت پیامبران الهی بود.

IMG-20141230-WA0005

انقلاب اسلامی یک حیات جدید به ملت ما داد

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی یک حیات جدید به ملت ما داد بنابراین شیاطین نیز در برابر چنین حرکتی تحمل نکردند و توطئه های خود را از همان اول شروع کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی با بیان اینکه گزینه نظامی از همان اول انقلاب بر روی میز قرار داشت، گفت: دشمنان همواره می خواهند بر مبنای زور، فریاد حقیقت خواهانه مردم را خاموش کنند، اما ملت ما با توجه به قدرت و اراده والای خود هم در پیروزی انقلاب و هم در جنگ تحمیلی به پیروزی رسیدند.

جلیلی اضافه کرد: زمانی که دشمنان نتوانستند با جنگ تحمیلی به ملت ما لطمه وارد کنند، بحث تحریم ها را پیش کشیدند که البته منطق آنان نیز همین بود زیرا تحریم کنندگان ما کسانی بودند که زمانی به صدام سلاح شیمیایی می دادند، اما منطق زور با استفاده از اهرم اقتصادی یا نظامی نیز برای ملت ما کارگر نشد؛ چراکه ملتی با یک حرکت بزرگ هیچ گاه در مقابل چنین تهدیداتی از پای در نمی آید.

وی تاکید کرد: دشمنان از اهرم تزویر استفاده کردند، در حالی که آنان از تکثیر الگوی جدید در جهان هراس داشتند که شاهد موفقیت های این الگوی جدید بودند که به دنبال آزادی خرمشهر، جنوب لبنان نیز آزاد می شود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی تصریح کرد: شیوه دیگر دشمنان برای مقابله با این ملت ایجاد تردید است، و به جای اینکه صدام را به جان ما بیندازند، ملت را از درون دچار تردید کنند که فتنه ۸۸ ایجاد تردیدی بود که با سربلندی و موفقیت یک ملت پایان یافت.

جلیلی ادامه داد: در انتخابات ۸۸ خود آنان بیان کردند که اگر ما شعار دموکراسی می دهیم، امروز در ایران انتخابات با الگوی مردم سالاری دینی برگزار می شود که نه گروه های قدرت و نه ثروت می توانند در آن تاثیرگذار باشند.

IMG-20141230-WA0004

در جمهوری اسلامی آراء مردم حق‌الناس است

وی تصریح کرد: اینجا در جمهوری اسلامی آراء مردم حق‌الناس است و به هیچ کس اجازه داده نمی شود در این موضوع وتو داشته باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی تاکید کرد: دشمنان هراس داشتند، زیرا نظامی شکل گرفته که نه تنها در دفاع مقدس بلکه الگویی در عرصه سیاسی نیز به جهانیان ارائه داده است.

جلیلی خاطر نشان کرد: کسانی که در آن مقطع پنجه در رخ نظام کشیدند و نظام را از درون با مشکلاتی مواجه ساختند، ظلم بزرگی را انجام دادند و حتی در آن زمان بسیاری از دستاوردهای نظام نیز از جانب ایران به سخره گرفته شد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی ادامه داد: کار دشمن فتنه‌گری و ایجاد توطئه برای نظام است که همواره ملت بابصیرت، با رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری به موفقیت و پیروزی دست یافتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آخرين مطالب ارسالي :
ابر برچسب
نويسندگان
وبلاگ دوستان
» ابزار وبلاگ
» خرید لایسنس نود32
» زنگ معرفت
» مهدی موعود (عج)
» صرفه جهت خنده
» تهاجم فرهنگی
» طب الشریف
» دانلود مداحی و مولودی
» انتخابات11
» ملکوت
» اهل بیت (علیهم السلام)
» جام نیوز
» همراهان مردمی سعید جلیلی در تهران
» ستاد مردمی دکتر جلیلی استان فارس
» ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ حمایتی از دکتر سعید جلیلی و آدرس http://dr.saeeidjalili.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
مقتدر مظلوم
امكانات وبلاگ

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 6812
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



free glitter text and family website at FamilyLobby.com



دایرکتوری افسران ارزشی

پایگاه اینترنتی مقتدر مظلوم

طرفدار دکتر سعید جلیلی

جنبش وبلاگي من راي مي دهم

تمامي حقوق اين وب متعلق به سخنرانی دکتر جلیلی در جمع مردم شیراز به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی 93/10/9 بوده و کپي برداري بدون ذکر منبع حرام مي باشد